E-Arşiv Nedir?

Konusu 'e-Fatura | e-Defter | e-İmza' forumundadır ve Mahmut Er tarafından 23 Temmuz 2017 başlatılmıştır.

Tags:
  1. Mahmut Er

    Mahmut Er New Member



    Faturalarınızın, güvenilir bir şekilde saklanması ve belgelenmesinin yanı sıra dijital ağ üzerinden son kullanıcılara iletilmesini sağlayan sistemler bütünü olarak tanımlanmaktadır. E-Arşiv nedir? Sorusuna yanıt verdikten sonra dilerseniz kullanım alanlarını ve nasıl bir süreci sizlere sunduğunu da detaylı bir şekilde aktaralım. Sistemi her sektörde kullanabiliyorsunuz ve kalabalık müşteri grupları ile çalışmalar yapıyorsanız bu sistem ile birlikte kağıt derdine son verebilir, masraflarınızı azaltabilir ve iletişimi daha kolay hale getirebilirsiniz. e-Arşiv’i kullanmak için e-Fatura’yı kullanmak gerekiyor ve bunun için fayda sağlayabileceğiniz çok sayıda adres olduğunu da belirtmek gerekiyor ancak yıllardır bu sektörde olan ve gerçekten kaliteli işlere imza atan Digital Planet | E-Fatura | E-Arşiv adresi kesinlikle en doğru mecra olacaktır.

    Ne Gibi Avantajlar Sunuyor?

    Arşivinizi dilediğiniz an dilediğiniz yerden kontrol edebiliyor ve düzenleme hakkına sahip oluyorsunuz. Özel müşterileriniz için kişisel bir profil oluşturabilir ve zaman zaman onların da bu arşive göz atmalarını sağlayabilirsiniz. Bu süreci kontrol edecek olan kişiler yine sizler olacaksınız ve yönlendirmeleri de dilediğiniz gibi yapabiliyorsunuz. E-Arşiv ile birlikte güvenlik hat safhaya çıkıyor ve herhangi bir şekilde belgelerinizin kayıp olması ya da belgelere ulaşılamama gibi bir durum da söz konusu hale gelmiyor. Sözleşme kapsamında 10 yıllık süre zarfında faturalarınız ve belgeleriniz kusursuz bir şekilde saklanıyor. Dijital platformlara güvenmeyen müşterilerin büyük bir kısmı an itibarıyla bu sisteme dahil olmuş durumda ve yapılan yorumlar da olumlu bir hal alıyor.

    Fatura saklama işlemi, fatura yönetimi, fatura düzenlemeleri ve iletimi için artık kağıt masrafı yapmanıza ya da ofislerinizi kağıtlarla doldurmanıza gerek yok! Bu sistem ile birlikte her şey dijital ortamda güvenli bir şekilde hazırlanıyor ve daha da önemlisi güvenli bir şekilde iletiliyor. Denetim mekanizması da oldukça güçlü ve an be an takibin yanı sıra düzenlemelerinizi de dilediğiniz an yapabiliyorsunuz. Yazımızın başında sizinle paylaştığımız adres bu süreçte en büyük yardımcınız olacak ve sistem ile ilgili bilgilendirmelerin yanı sıra hizmet de sunacaktır. Digital Planet’in müşteri destek hattına 444 9 328’den dilediğiniz an bağlanarak yardım talebinde bulunabilirsiniz.
     

Sayfayı Paylaş